Translate

mandag den 26. maj 2014

Vintage Playsuit



Lige et lille bonusindlæg om mit nyeste vintage-køb! 
Jeg har som sagt ikke så mange penge at gøre godt med for tiden, men min shoppetrang er ikke mindre af den grund!
Derfor går jeg meget i genbrugs og vintage butikker for at finde mit nye tøj. Der er den mest vidunderlige vintage butik i Herning, kaldet Magpie Lane. Den er eget af en engelsk (tror jeg) kvinde, der rejser verden rund for at finde de bedste, fineste mest unikke stykker tøj til hendes butik. Jeg var derinde i sidste uge med Henri og Kasia, og jeg fik øje på dette playsuit! Jeg har lagt mærke til at jeg er blevet mere vild med sommerfarver som rød, orange og koral, og mønstre! Jeg plejer jo ellers at rocke pasteller, men jeg tror det er solen der inspirerer mig! Den var lidt dyr for mit budget, 160,-, men seriøst det er jo ingenting for noget så fint! Jeg har min kærlighed for buksedragter og playsuits fra min søde veninde Nora, som nærmest har et skab fyldt! Jeg er så misundelig på hendes garderobe haha! 
Det eneste minus ved denne dragt er at man ikke kan have bh på indenunder, så man skal lige have selvtilliden frem fra baglommen ;) 

Jeg laver snart et indlæg om giraf-kjolen som jeg købte i samme butik, glæd jer! 

Kys
Nadia
<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar