Translate

søndag den 15. juni 2014

anmeldelse: Aussie Colour Mate shampoo og balsam



Hej søde læsere <3 

I dag vil jeg gerne anmelde Aussies Colour Mate shampoo og balsam. Jeg har brugt begge dele i lidt over en uge nu. 
Generelt synes jeg rigtig godt om Aussies produkter, jeg har før brugt deres 3 Minute Miracle kur, som jeg elskede alt ved, både duften og dets virkning, men jeg synes osse bare at det er meget dyrt og derfor bruger jeg det ikke så ofte. 
Det var lidt et tilfælde at jeg købte sættet her, jeg var i Netto (tror jeg nok) og så at de havde det på tilbud, helt vildt billigt. Jeg ville nok have valgt den til skadet hår hvis de havde haft den, men nu har jeg jo også farvet hår, og desuden har jeg fået klippet alt mit skadede hår af, så det er vist et godt nok valg! 

Først og fremmest vil jeg bare gerne sige wuaw. Mit hår er blødt og skinnende. Jeg ved simpelthen ikke hvordan de gør det, men de gør det sgu rigtigt! Jeg elsker alt ved dette sæt, shampooen skummer godt op, dvs. at man ikke behøver bruge ret meget af den hvilket vil sige at den holder længere, et kæmpe plus. Desuden gør den håret så blødt at det nærmest føles som fråds at bruge balsam også haha! Også duften er rigtig god, den dufter sødt af fersken, men på en frisk og ren måde.
Balsamen er lidt svær at fordele men jeg bruger den alligevel mest i mine spidser, så det er lige til at holde ud :) 
Jeg syntes ikke at der var en stor forskel efter de første tre gange, men efter at have brugt dem omkring 8-10 gange, som jeg har nu, kan jeg sagtens mærke forskel. Mit hår føles bare blødt og smidigt og dét føles skønt! Jeg kan klart anbefale både shampoo og balsam hvis du står og skal købe et sæt til farvet hår. 

Aussie er pt på tilbud i Bilka til 65,- for både shampoo og balsam! (altså, de koster hver især 65,-)

Håber I kan bruge det til noget
kys
Nadia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar