Translate

torsdag den 1. maj 2014

anmeldelse: Cien ladyshaver fra Lidl



Hej søde piger <3 
Så lækkert at vi stadig har det gode vejr lidt endnu, jeg har nydt det i fulde drag! Og med godt vejr kommer kjoler og shorts og bare ben! Jeg ved ikke med jer, men jeg har den mest sensitive hud i verden, så jeg kommer let til at ligne et torturoffer efter at have barberet ben og det går mig sådan på! Det er umuligt for mig at finde nogle skrabere der både klarer jobbet og ikke efterlader mine ben blødende og rødspættede. Men nu har jeg endelig fundet den! Ladyshaveren over dem alle! 

Jeg var lige i Lidl for at købe ind, kom i tanker om at jeg manglede skrabere, og fandt så denne pakke. Det er deres eget mærke, og det ser vildt skod ud, men den kostede kun 39,- så jeg tænkte at jeg ligesågodt kunne prøve! 


Pakken indeholder et "håndtag" plus tyve - ja, TYVE - skrabehoveder! Og tro mig eller lad være, men det er den bedste skraber jeg nogensinde har brugt! 


Den glider super let henover huden, uden at "tage fat", og den stribe med aloe vera halløj er simpelthen guld værd! Min hud var SÅ lækker blød bagefter!
Så hvis du står og mangler skrabere så kan jeg klart anbefale denne :) (Og hvor lækkert er det ikke at den er pink? <3) 

Kys
Nadia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar