Translate

fredag den 6. juni 2014

!!!new gear!!!

Hej søde læsere!
Ét ord: udsalg. Jeg elsker det!! Jeg kan ikke styre mig når der står "20% af alt i butikken" i en i forvejen vildt billig butik. Jeg købte alt for meget, men ikke ting jeg ikke havde brug for (ahem...) 
Der var Open By Night i Herning i onsdags, da det var helligdag (fridag?) i går, og derfor var alle butikkerne fyldt med tilbud. Jeg går dog ikke og mangler tøj for tiden, for en gangs skyld er jeg ret tilfreds med mit udvalg, men jeg manglede solbriller og så ville jeg gerne have nye sko og en cap. Og det var præcis hvad jeg købte!
Jeg købte det hele i TREND, en accessories butik, som er så billig at man ikke fatter det. 


Skoene jeg købte var disse, super lækre, super fede plateau, leopard sko! De er så fede, jeg har slet ikke ord! Og så var de sat ned til 100,- OG der blev trukket 20% fra, så det var et vaskeægte røverkøb! 
Desværre er de lidt billigt lavet, så de skaver (gnaver, til alle jer sjællændere) rigtig meget og jeg er nødt til at have plaster på mindst fem steder. Men de skal bare gås til! 


Solbrillerne og cap'en er mit nye yndlingstilbehør. Solbrillerne er så vildt seje, jeg elsker formen og mønsteret, de er vildt retro og det synes jeg er vildt fedt. Jeg kan normalt ikke bære store solbriller men denne form synes jeg klæder mig ret godt. 
Cap'en er så fed. Den er grå med teksten  "New York" på, og så hawaii-blomster-skygge. Den er så random at den er fed. Den passer vildt godt til et par højtaljede bukser og en stor løs t shirt! Mega tomboy stil! 

(Undskyld de makeup-fri billeder, jeg holder fri i dag da jeg skal have tung festmakeup på i aften!)

kys
Nadia

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar