Translate

mandag den 16. juni 2014

yndlingssandaler



Hej læsere <3 
I dag vil jeg gerne skrive lidt om mine yndlingssandaler, for det er lidt fjollet kun at skrive om nye ting, når man også har mange fine, gamle ting! Ikke? 
Disse sandaler har en lidt sjov historie. Jeg kan desværre ikke huske præcis hvordan det hænger sammen, men det var enten min mor eller min faster der først købte sandalerne, for at finde ud af at de var for små. Så gav de dem videre, altså min mor gav dem til min faster eller omvendt, for at de ikke skulle gå til spilde. Desværre var de stadig for små, og siden har de bare stået og samlet støv hos min mor i hendes klædeskab. 


På et tidspunkt ryddede min mor så op i hendes tøj og sko (hun er nemlig meget fornuftig på den måde) og spurgte om ikke jeg ville prøve sandalerne. På dette tidspunkt passede de slet ikke til min stil, jeg syntes de var for voksne og for "fine" til at jeg ville bruge dem, og jeg afviste dem lidt med undskyldningen om at de da så meget store ud, og at jeg ikke troede jeg ville kunne passe dem. 
Heldigvis (!) prøvede jeg dem dog alligevel og de passede perfekt, og heldigvis er jeg stadig i den alder hvor jeg skifter tøjstil stort set hele tiden haha! For nu er de mine og de passer nærmest perfekt til alt mit sommertøj! 


Og her er de så. Jeg bruger dem næsten hver dag, jeg elsker at de er så lette og derfor nemme at gå i og at de er super fine men også nedtonede på samme tid! Jeg har også en stor forkærlighed for både dyreprint og guld, hvilket er kombineret perfekt i disse sandaler. 
Desuden har de en lille hæl hvilket gør dem ekstra fine, og ikke så standard klipklap agtige. 


Jeg er også rigtig vild med binde-værket der samler båndene over foden og det bånd som går mellem tæerne. 

Det var lidt om mine runde-trunte-sko :) 
Hvad er din yndlings sommerbeklædningsdel? 

Kys
Nadia





<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar