Translate

fredag den 14. marts 2014

rosa guld + nyt tøj!

Godeftermiddag søde læsere <3
Jeg har shoppet amok! Jeg trængte bare sådan til nogle flere farver i min garderobe, og dét kan man vist roligt sige at jeg har fået! 
Det startede med at jeg igår købte et sort sæt, altså et par bukser med matchende top, men den dårlige samvittighed ramte mig stort, især da søde Nora kommenterede på mit indlæg med min nye Mansted trøje (den støvede rosa med prikkerne), og sagde at det var en meget finere farve på mig end sort. Og hun har jo ret! Jeg har alt for meget sort tøj, og nu går den ikke længere. Det skal være slut med at gemme mig bag det sikre valg og i stedet tage nogle chancer. Derfor tog jeg ind og byttede det, og købte en maaasse andet i stedet, haha ;) 
Det første jeg købte var smykker. Jeg har så længe gerne villet have noget rosa guld, og så fandt jeg det perfekte sæt i Pilgrim, til ingen penge! 


Det er simpelthen så fint, med de mange krystalsten (som er ægte krystal, jow jow) og jeg elsker hvor simpelt og dog festligt det er! 
Halskæden er sådan én der både kan være kort og lang, men jeg kommer nok mest til at bruge den som lang, da de bliver utroligt in igen nu! 

Derefter købte jeg en rosa top, en rosa cardigan og et rosa tørklæde. Jeg er vild med rosa for tiden! 


Toppen er fra Karen By Simonsen. Jeg elsker batik-mønsteret i den, det grå bryder flot med det lyserøde. Jeg har længe sukket efter den,  og i dag var den sat 100,- ned! Det kunne jeg ikke stå for så jeg købte den endelig! Jeg ser en smule bleg ud i den endnu, men det er der heldigvis råd for, nu hvor solen snart kommer rigtigt frem :) 


Jeg købte også et par mintgrønne bukser fra Gina Tricot (efter anbefaling af Nora), og de er også så fede! De er vildt højtaljede og de sidder som malet på. Simpelthen sådan en skøn forårsfarve, jeg glæder mig til at bruge dem! Og hvor perfekt er det ikke at knapperne er i rosa guld? ;)


Cardiganen er fra Jacqueline de Young og kostede kun 150,-! Jeg elsker det mønster den er strikket i, det gør den rigtig hyggelig og vamset, og så sidder den rigtig pænt, synes jeg, selvom den er lidt stor i størrelsen (de havde ikke en small, så den er medium). Tørklædet købte jeg i Nielsen's, og det kostede kun 50,-. Jeg elsker det allerede, farven er så fin på min hud og så er det mega blødt. Jeg har malet mine negle hvide, for jeg synes det passer så godt til farverne, og så ser ens negle lidt ekstra "dyre" ud når de er hvide, hvilket er fedt ;) Jeg bruger nærmest kun neglelakkerne fra Mavala, da jeg synes de er perfekte til prisen (40,- pr. stk.), denne hvide er farven Izmir. 

Håber I er ligeså vilde med det som jeg er ;) 

kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar