Translate

torsdag den 3. april 2014

DAY

Godaften læsere <3 

I aften vil jeg kort skrive om min nye, smukke taske fra DAY birger et mikkelsen, som jeg købte på tilbud i Neye her i Aarhus i går. Jeg syntes jeg manglede en taske i den størrelse, til når jeg ikke skal afsted så længe ad gangen, mest for at vænne mig af med at over-pakke når jeg skal nogle steder. Jeg har tendens til at pakke aaalt for meget når jeg skal nogle steder hen, og ender med at slæbe min egen vægt i baggage :( Det er en virkelig dårlig vane, men det er fordi jeg er bange for at jeg hellere ville have noget andet tøj på end det jeg har med, det er så dumt! 





Her er den så :) Jeg synes virkelig den er fin. Jeg havde oprindeligt tænkt mig at købe den med leopardprintet, men den her skreg på mig. Jeg har virkelig en ting for tasker (lissom alle andre piger), jeg kan simpelthen ikke få nok. Jeg skal gerne have én i hver størrelse før jeg er tilfreds. Tasker er for mig hvad sko er for andre piger haha <3 

Hvad synes du om den? Er du osse fan af DAY? 

Godnat
Kys, Nadia <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar