Translate

tirsdag den 15. april 2014

Stjernestøvsinspireret neglelak!

Hej søde piger <3 jeg har ordnet negle i dag! Og jeg tænkte at det kunne være sjovt at dele med jer hvordan jeg har gjort :) Jeg har lavet stjernestøvsinspirerede negle fyldt med glimmer (hvilket man desværre ikke rigtigt kan se på billederne) og jeg er vild med dem! Her er hvordan jeg gjorde:


Jeg klippede hjørnerne af en rengøringssvamp af. 






Først lagde jeg den sarte lyserøde farve på som et base-lag. 


Derefter dryppede jeg lidt hvid neglelak ud på et stykke papir. 


Så duppede jeg forsigtigt den hvide neglelak over neglene, startende ved spidsen, og arbejdende indad, for at tippen ville være mere hvid end resten af neglen. 






Derefter lagde jeg den sarte lyserøde igen, for at holde på det hvide. 


Og så lagde jeg den flotte glimmertopcoat som sidste lag! 






Håber I kan bruge det til noget! Jeg synes selv de er mega flotte ;)
kys
Nadia
<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar