Translate

onsdag den 16. april 2014

makeup

Hej søde læsere <3 
Som mange nok ved så eeelsker jeg makeup! Lige for tiden har jeg droppet min sædvanlige cateye, og lægger istedet en mere naturlig, jordnær makeup. I dag har jeg min øjenskyggeduo Strawberry Fudge på, og jeg blev så tilfreds med looket at jeg ville dele det med jer. Det er vidunderligt hvor meget makeup kan gøre for ens ansigt og ens selvtillid, det er nok derfor jeg elsker det så højt. 
Uden blitz, naturligt lys. 

Med blitz, eeelsker min hårfarve i blitzlys!
Det er fantastisk hvor godt jeg har det med mig selv efter jeg har lagt makeup. Jeg bliver forvandlet til en anden person simpelthen. Det her look er et "no makeup" look, dvs. at jeg har gjort mig umage med makeup for at få det til at se ud som om jeg ikke har makeup på.
Hvad synes I? Lykkedes det? :) 

God onsdag,
kys
Nadia


<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar