Translate

torsdag den 13. februar 2014

Facial

Til jul fik jeg et værdibevis til en ansigtsbehandling på Aarhus Hudplejeklinik i Åbyhøj, af mine søde, søde svigerforældre. Det var bare ikke længe siden at det gik op for mig at sådan et værdibevis altså ikke varer evigt! Så min svigerinde og jeg skyndte os at bestille tid i sidste uge, og heldigvis kunne de lige presse os ind i dag, sidste dag værdibeviset gjaldt!
Selvom det er megadumt, så syntes jeg simpelthen mine stoppede porer var så pinlige at jeg inden min ansigtsbehandling liiige pressede en peel-off-maske ind bare lige for at tage det værste :) Det hjalp selvfølgelig ikke en skid, men jeg følte at jeg havde gjort lidt.
Klokken ti i tolv tog jeg så bussen til Åbyhøj, og fandt heldigvis nemt og hurtigt hudplejeklinikken.
Jeg blev modtaget af en rigtig sød ung pige, som var rigtig sød til hele tiden at informere mig om hvad hun gjorde og hvilke produkter hun brugte til min hud. Jeg har forstørrede, til tider tilstoppede porer, så jeg fik den helt store tur, og det var rigtig fedt.
Det sjove ved at få ansigtsbehandling er, at man tror at man ligner en million når man kommer ud, men i virkeligheden ligner man jo noget der er løgn! Helt rød i hovedet med underligt pandebånd-hår og jeg ved ikke hvad. Så jeg skyndte mig hjem for at få lidt sminke i hovedet, inden jeg skulle videre med dagen.

Den søde kosmetolog kunne informere mig med at min hud var meget dehydreret, hvilket jeg jo egentlig godt vidste. Jeg har alt for længe tyet til meget billige løsninger hvad hudpleje angår. Intet ondt om Matas' Striberne - det er bare ikke optimalt til min hud. Istedet vil jeg teste Body Shops vitamin E serie, som jeg har fået en prøve på. I aften skal jeg se om jeg kan tåle ansigtscremen, som der desværre er en del parfume i. Jeg har ret sart (ret skabet...) ansigtshud, som slår ud ved den mindste smule forkert parfume. Det er en pine at finde en dagcreme jeg kan tåle, så jeg krydser fingre!

Nu vil jeg drikke min aftente og hygge lidt med Lasse. Måske vil jeg ordne negle, men det vil jeg liiige se til ;)

Kys kys

lige en lille peel-off maske inden ansigtsbehandling (uden makeup)

Efter ansigtsbehandling. Stadig lidt rød i face, men ellers et meget fint resultat :) (uden foundation)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar