Translate

fredag den 14. februar 2014

På farten/Hermione-tasken

Så er vi, Lasse og jeg, på vej til Herning, da vi skal til min lillebrors fødselsdag. I den anledning har jeg taget min Hermione-taske med! :)
Det er en Dixie taske, som der faktisk er en lidt sjov historie med: det var min mor som fik tasken i gave, med den besked at jeg kunne få den, hvis ikke min mor ville have den. Åh hvor jeg håbede hun syntes den var grim, for så var tasken min!! Men hun elskede den ligeså højt som mig, og hun beholdt den :( Men jeg fik hævn, for da jeg så så at den var sat flere hundrede kr ned, købte jeg den med det samme! Så nu render min mor og jeg rundt med ens tasker haha ;)
Vi kalder den Hermione-tasken eller Harry Potter-tasken fordi ALT kan være i den. Al-ting!

I dag rummer den:
'Just Kids' af Patti Smith
Kamill håndcreme<3
Kløver Vaseline
Mine høretelefoner
Min pung
En flaske vand
En pose lakridsbolsjer
To pakker lommetørklæder
Masser af lipgloss!
Brillepudseklud
Mit andet par briller
... og nøglen hjem til mine forældre! Jøsses al den plads!

Hvis det her indlæg ser lidt sjovt ud, er det fordi det er skrevet fra min telefon :/

Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar