Translate

mandag den 17. februar 2014

genbrugsguld

Jeg elsker at gå i genbrug, for jeg finder altid et eller andet fantastisk til ingen penge!
Desværre er der bare ikke så mange gode genbrugsbutikker ude ved os, så jeg skal ofte ind til byen efter det. Men da vi så skulle i Bazar Vest her i fredags, mig og Lasse, så tog vi lige i genbrugsforretningen der ligger lige overfor. Og hvad ser jeg som det første da jeg går ind? Den sødeste, pleatede top nogensinde!


Den har korte, opsmøgede ærmer, og lægge langs kraven og hele vejen ned ad maven og rund halsudskæring. Den er så sød med sorte jeans og en kort cardigan og jeg glæder mig så meget til at bruge den noget mere!


Da jeg kom ind i butikken fandt jeg endnu en top, med lækkert grå-lilla slangeskindmønster! 




Den har en løbegang nede i bunden med nogle dekorative snore, og selvom den får mit til at se lidt tyk ud ;) så glæder jeg mit vildt til at have den på med nogle sorte leggins og en lang strikcardigan!

Begge toppe er fra Vero Moda og de er i str small - heldigvis for mig! De kostede til sammen 60,-, hvilket jeg synes var lidt i overkanten for genbrug, men de er jo også ret nye og i fuldstændig som ny stand, så jeg slap gladeligt de penge! 

Lasse fik købt nogle bøger ;) 

Jeg håber du er ligeså vild med det som jeg er!
Kys kys <3

1 kommentar:

  1. Are you looking to make cash from your visitors by popunder advertisments?
    If so, have you ever considered using PopCash?

    SvarSlet