Translate

fredag den 21. februar 2014

pastelfarvet forår


Kære læsere <3
Nu kommer foråret altså for alvor snart, og det betyder farver! Og de bedste af slagsen, nemlig pastelfarver. Personligt elsker jeg pastelfarver, jeg elsker at de er lidt mere afdæmpede end pangfarver, selvom at pangfarver som turkis og lilla står i høj kurs hos mig. På billedet kan man se nogle af de ting jeg er helt forelsket i for tiden. Sweateren er fra Rebecca Posselt, og kan købes her. Den er simpelthen så fed! Som du kan se har den gennemsigtige ærmer med skjorteknapper, hvilket giver den et sindssygt twist som jeg er helt vild med! Derover er der pastelfarvede Nike sko (og som du ville vide, hvis du er fast læser, så eeelsker jeg Nike sko<3), som vistnok er løbesko, men man kan sagtens style dem med eksempelvis den lækre sweater og et par Dr. Denim jeans, som osse er vist på collagen. Og sidst men ikke mindst vil jeg lige snakke om min kærlighed for pastefarvet hår. Jeg har alt for længe ønsket mig pastelfarvet hår, og det er altså snart på tide at jeg snakker med en frisør om mulighederne omkring det. Så så snart jeg skal klippes igen tager jeg lige en snak med min frisør om patselhår <3 Har du erfaring med pangfarvet hår? Hvad er din mening om det?

Rigtig god weekend :)

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar