Translate

onsdag den 12. februar 2014

Udsalg

Det fede ved forår - hvis man kan kalde det dét endnu - hvad mode angår, er 1) nye farver som grøn, pink og gul <3 og 2) udsalg. Selvom jeg elsker alle de nye friske farver, så må jeg nok indrømme at det jeg elsker er at kigge på dem, men jeg har ikke helt nosserne til selv at gå i dem :( Jeg føler mig bedre tilpas i mørke farver som sort, grå og mørkegrøn, hvilket er fab, men ikke så festligt som jeg godt kunne tænke mig. Derfor er min mission for dette forår er at købe mindst en gul kjole og gå med den hver uge og købe hele Mansteds* kollektion (haha)! I wish!
Men det fede ved at elske efterårsfarverne er forårsudsalget, som bugner af netop disse farver! Denne måned havde jeg lidt penge til overs, derfor besluttede jeg mig for at udvide min garderobe lidt. Jeg havde faktisk tænkt mig at tage på den helt store shoppingspree, og så bare leve af rugbrød resten af måneden, men øv hvor blev jeg skuffet! Jeg må have været i samtlige butikker og forretninger i Aarhus (indenfor min prisklasse, altså) men fandt kun to ting! ØV! Men hvilke ting, til gengæld!
Jeg har en kæmpe forkærlighed for kjoler, jeg brugte dem meget dengang jeg var korthåret, bare for at føle mig bare lidt feminin, og den vane sad fast. Og hvad finder jeg? Den mest fantastiske kjole!



Kjolen er fra Culture, og stoffet har den fede effekt at det i mørke bare er (lidt gennemsigtig) sort, mens det i lys får et svagt slangeskindsmønster! Derudover har det læder(-agtige)kanter langs ærmerne og rundt i kraven, og ned ad brystet, hvor der også er små knapper. Jeg. Elsker. Den. 

Derudover fandt jeg en trøje i en af mine yndlingsbutikker Figaro (lige mellem Klostertorvet og Magasin), som jeg også måtte eje.
Når jeg siger at jeg fandt en trøje, så er det løgn. Det var ejeren, som er så sød, som lige vidste hvad jeg var ude efter, og fandt trøjen til mig. Og så var den sat 70% ned fra allerede 50% nedsat, dvs. den kostede næsten ingenting! 







Den er af mærket Isaksen Design** som jeg tror jeg elsker allerede. Jeg har været inde på deres hjemmeside, og jeg er en sucker for deres funktionelle/stilede design og ikke mindst deres ekstravagante kraver! Gå ind på deres hjemmeside, så kan du se hvad jeg mener. 

Det var alt for nu, håber du er lisså vild med det som jeg er :) 


Kys kys <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar