Translate

søndag den 16. februar 2014

Tester: The Body Shops Aloe serie

Hej søde læsere. Jeg fik testet cremen-med-for-meget-parfume - jeg slog ud, big time :/ så jeg skyndte mig i Body Shop for at købe en ny ansigtsvask + ansigtscreme. Jeg købte Aloe Gentle Face Wash, uden sæbe og Aloe Soothing Day Creme. Jeg køber aldrig natcremer, da jeg har en fordom om at der er det samme i, bare til dobbelpris haha :)

Som sagt slog jeg ud af deres Vitamin E creme, hvilket er sygt nederen, for jeg ligner en rødspætte og det er vildt svært at dække :(( Men på den anden side vidste jeg jo godt at det var en mulighed, så jeg kunne jo bare have ladet være..
Første dag efter jeg havde brugt den havde jeg STORE RØDE pletter rundt i hele ansigtet. Nu har jeg brugt deres aloe vera serie i to dage, og udslættet er halveret! Så på den front er jeg indtil videre ret tilfreds. Jeg giver det tre uger, og så anmelder jeg det lidt mere detaljeret, men indtil videre vil jeg klart give det thumbs up!

Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar