Translate

tirsdag den 18. februar 2014

ønskejakker fra h&m


Godaften søde læsere <3
Jeg har brugt en stor del af dagen på at kigge på jakker, da det gik op for mig at jeg ikke har nogen forårs/sommerjakke! Jeg tror jeg har været inde på samtlige netbutikker uden at finde noget, men endte heldigvis på h&m. Jeg kan generelt ikke finde noget lækkert i h&m mere, men lige nu har de tre jakker jeg godt kunne tænke mig! De er meget forskellige i stil, hvilket gør det endnu sværere at vælge! Den første er en parka, som er meget afslappet og lidt hiphoppet i udtrykket, hvilket tiltaler mig meget. Den anden er en pilotjakke med 3/4 ærmer, dvs den er ikke helt langærmet, og så er den i det vildeste mønster! Og så er mønsteret på ærmerne ikke ens med med det på resten af jakken, hvilket er virkelig cool. Den sidste jakke er en sort, klassisk lang jakke med vandfaldseffekt foran. Denne jakke er sådan lidt "det sikre valg" da den er meget stilren og går til alting. Det er et svært valg! Selvfølgelig er det måske den midterste jakke der er mest forårsagtig men den er også lidt in-your-face.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar