Translate

onsdag den 19. februar 2014

træning

God eftermiddag søde læsere :)
I dag var jeg inde og træne. Det gør jeg to gange om ugen, den ene gang er det styrketræning og den anden er pilates. I dag var det styrketræning og i den sammenhæng tænkte jeg at jeg ville dele mit træningsprogram med jer <3


Hvis I da kan læse det ;) Det er vigtigt at jeg træner jævnligt, da jeg har gigt i hele kroppen, så det er mest for ikke at gå i forfald, haha. Så er det jo bare et plus at jeg kommer til at se godt ud oveni.
Jeg har lige haft en periode hvor jeg ikke gad træne særligt seriøst, og hvor jeg måske har spist lidt for meget slik, så jeg har ikke kunnet se effekten af min træning, hvilket har været med til at jeg har haft endnu mindre lyst til at komme afsted :(
Men nu skal jeg i gang for der er ikke længe til strandsæsonen, og i år vil jeg ikke gå og gemme mig bag tunikaer og håndklæder!! Jeg ville elske at have lidt mere selvtillid hvad min krop angår, og nu vil jeg altså gerne opnå det! (Ikke fordi jeg er ekstremt fed, men der er da ting jeg er ked af)

Hvad er dit træningsprogram og hvor mange gange træner du om ugen?

Kys kys <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar