Translate

torsdag den 20. februar 2014

sund-dag

Kære læsere. I går gik det op for mig at jeg har spist alt, alt for usundt på det sidste, og det skal stoppe NU! Jeg plejede at være sådan rigtig sund og sørge for at være god mod min krop, for det har den brug for, men det har godt nok sejlet lidt på det sidste og jeg er sikker på at dét er grunden til at jeg har haft hovedpine de sidste to uger :/ Så i dag startede jeg dagen med at sove riiigtig længe haha og så stå op og lave den sundeste, bedste morgenmad jeg kender: bananpandekager! Det lyder sindssygt usundt, men det er det slet ikke. Opskriften er:

1 banan
2 æg
1 tsk kanel
1 tsk kardemomme

Det man gør er, at man moser en banan, og rører det sammen med æggene og krydderierne. Og bom, så er de klar til at blive bagt på panden! Jeg bager mine bananpandekager i øko kokosolie, for at få en masse sund fedt ind i systemet og så tilføjer det et lille hint af kokos, hvilket er virkelig lækkert!

Så nu sidder jeg bare og drikker min kaffe (med minimælk, øko self ;) ) og venter på at skulle til pilates. Jeg har faktisk allerede træningstøj på haha <3 håber I kunne lide det!

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar