Translate

onsdag den 19. marts 2014

yndlingsmærker: culture


Kære, søde læsere <3 I dag vil jeg skrive lidt om mærket Culture, som jeg har forelsket mig noget i. Mange tror det er et rigtigt mor-mærke, men som I kan se på billederne, er det ikke tilfældet.
Jeg vil i løbet af de næste par uger sætte fokus på nogle af mine yndligsmærker, og jeg starter med dette.

Der er få mærker jeg er ligeså vild med som jeg er med Culture. Jeg er især vild med deres forårskollektion i år, som er vanvittig! Den er er sød og forårsagtig, næsten på grænsen til at være lidt pastel-goth, hvilket er super fedt, for det kræver lidt mod at gå med det. Mit eneste problem er så bare at finde en butik der faktisk fører deres nye kollektion, og ikke kun (de kedelige) dele af den, og den opgave synes pt. umulig. Jeg glæder mig til at komme hjem til Herning igen, hvor jeg kender en forretning der fører mærket, og se hvor meget at det de har turde at prøve at sælge.

Culture beskriver sig selv som værende "a twist of bohemian and raw look, of vintage and contemporary, of antique craftsmanship and trendy techniques, and of ethnic and Scandinavian styles.", hvilket kort sagt betyder, at ligemeget hvilken stil du har, altid vil kunne finde noget fra Culture som vil passe ind i din garderobe. Hermed ikke sagt at mærket bare er et stort rod af stilarter, for det er ret nemt at se om et stykke tøj er fra Culture, hvilket er virkelig fedt. De er meget tro mod deres egen stil og det er jeg vild med. 

Prisklassen er mellem, vil jeg sige. Du kan sagtens få en trøje for 250,- og en kjole for 400,-, så det er ikke i den dyreste ende. Elsker du det ligesåmeget som jeg gør? 

Kys, Nadia <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar