Translate

tirsdag den 18. marts 2014

pastel power

Hej søde læsere.
I dag er en mærkelig dag. Jeg har det mærkeligt. Men det skal ikke forhindre mig i lige at skrive lidt!
Jeg sov uhyggeligt længe i morges, og følte mig underligt tom indeni da jeg endelig vågnede, så jeg besluttede mig for at træne lidt, for at komme af med det, mens jeg så Familien fra Bryggen. Det hjalp en smule, men jeg har det stadig underligt. Så besluttede jeg mig for at gå i bad og tage det mest farvestrålende sæt tøj på jeg har, hvilket jeg lige ville dele med jer <3


Jeg valgte også at male mine negle i denne sarte gule farve, som passer så fint til de andre farver.
Farver gør mig som regel i bedre humør, og det hjalp også lidt at føle mig som et omvandrende bolsje, men jeg er ikke kureret. Jeg tror det har noget at gøre med at jeg er igang med at læse 'Watchmen' for første gang og den rører mig virkelig. Jeg sad og læste i den til kl. to i nat, fordi den bare fanger mig så meget! Jeg er meget letpåvirkelig, f.eks. er alle de looks jeg har haft gennem tiden inspireret af karakterer fra film og bøger. Jeg har f.eks. haft en Enid (fra Ghost World) periode, en Juno-periode og nu er jeg i en Wes Anderson-periode - altså ikke fordi jeg prøver at ligne ham men jeg ligner nok en person der kunne optræde i en af hans film lige for tiden, med alle de skøre farver!
Jeg får også meget nemt "flips" hvor jeg f.eks. ku hører ét bestemt band hele tiden (lige nu er det N.E.R.D) eller hvor jeg bliver besat af en bestemt ting, f.eks. pastelfarvet hår, hvilket også fylder ret meget lige nu - der går nok ikke længe inden jeg selv har det haha <3

Hvad er du besat af for tiden?

kys Nadia <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar