Translate

tirsdag den 4. marts 2014

nyt tøj!

Hej søde læsere <3
Så er jeg kommet hjem fra København og sikken god tur det har været! Jeg har både besøgt min bedste veninde og min bedste ven og det har været så tiltrængt for jeg savner dem meget. Som skrevet før havde jeg lidt penge tilovers sidste måned, så der blev også tid til lidt shopping <3 Jeg fandt hele to ting! En sort trøje og en hvid/sølv kjole-sweater.
Min veninde bor på Nørrebro, så vi var i Rude, en butik jeg aldrig har været i før, og hvor var den lille og hyggelig! De havde alt fra bukser til kjoler, tasker og smykker, og jeg kunne lide nærmest alt derinde. Jeg ville dog ikke bruge for lang tid derinde, da min veninde ikke skulle have noget. Noget af det fedeste var, at der var udsalg på det halve af butikken, på dén måde, at ligemeget hvad der stod på prisskiltet, så ville det ikke koste over 200,-. Dvs. både trøjen og kjolen hver kostede 200,-, altså fik jeg begge dele for kun 400,-! Så fedt!




Den sorte trøje er en striktrøje, hvorpå der er påsat en masse små perler og den er så fin. Den er også dejlig varm da der er en smule uld i, hvilket gør en perfekt til efterår/forår. Den var sat ned fra 499,95,- :)






Kjole-sweateren er liiige lang nok til at dække numsen, så man kan godt bruge den om lang sweater/kjole med et par sorte leggins indenunder. Som man kan se på closeup-billedet, har den et virkeligt lækkert mønster, som den er strikket i, hvilket giver en rigtig fin struktur i stoffet :)
Den er onesize, så den er lidt stor til mig, men stadig rigtig fin.  

Alt i alt er jeg rigtig tilfreds med købene, men nu glæder jeg mig godt nok også til forårskollektionerne så jeg kan få lidt farve ind i min garderobe ;) Men jeg er faktisk rigtig stolt af at den ene ting ikke er sort haha :)

Håber I også synes det er fedt!

Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar