Translate

lørdag den 22. marts 2014

Just Do It!

God lørdag søde læsere :) Som skrevet i går var jeg ude og kigge på sko igår eftermiddags, og jeg havde længe gået og sukket efter et bestemt par, nemlig Nike Air Pegasus i grå, turkis og lilla. Jeg så dem første gang på Asos' hjemmeside og jeg forelskede mig straks. Jeg ventede dog for længe med at købe dem, for nu kan de ikke fås i min str. på nogle hjemmesider og jeg var knust, for jeg synes virkelig at det er de fineste sko jeg længe har set! 

Så igår tog vi i Bruuns Galleri, for at gå i Sport Master (som plejer at have alle de fede sneaks!), og hvad ser jeg? Nike Air Pegasus i grå! Faktisk var det Lasse der fik øje på dem først, sikke et held! Jeg prøvede dem på, og de sidder som lavet til mig. Fantastisk! Jeg købte dem med det samme, for jeg ville ikke kunne holde ud at min str. blev udsolgt inden jeg nåede at få fingre i et par selv!


Her er de så <3 Mine smukke nye sko. Jeg elsker dem allerede (jeg får altid et lidt overdrevet godt forhold til mine sneakers...), de passer til stort set alt mit tøj, pga. den neutrale, lyse grå farve, samtidig med at de kan peppe et sort outfit op pga. det turkise og det lilla. Jeg er vild med blandingen af materialer, det er så fedt at der både er ruskind og fløjl (jeg har osse et par Adidas i lilla fløjl, elsker fløjl!), det gør dem vildt casual og hjemmeskoagtige, det er så nice. 

Da jeg var på vej ud af butikken, fik jeg øje på en bunke turkis hættetrøjer, og jeg kunne faktisk ikke gå uden liiige at prøve en. Den sad fantastisk og var sååå blød, det var ikke til at stå for! Og så passer den til skoene, haha, så hvorfor ikke? Jeg gik tilbage i butikken og købte den osse. 







Jeg er skør med farven, den er så lys og fin, og vil fungere perfekt som en let sommerjakke ud over en blondetop og et par cut-offs - jeg elsker at blande det vildt feminine med det vildt sporty, for lissom at bryde lidt med det fine og give outfits lidt kant! 

Jeg elsker Nike som mærke, jeg synes det er fedt at de har været i stand til at lave så tidsløst tøj i så mange år. Hvis du har en gammel Nike sweatshirt fra for fem år siden, kan du jo stadig bruge den i dag, lissom med Adidas. Jeg har et andet par Nike sneakers, i mørk turkis og pink, og de holder jo stadig max. Det er så fedt med tidsløse mærker! 

I dag skal jeg bare ind og glo lidt butikker, der er et outfit (en top og et par shorts) fra Minimum jeg har forelsket mig i, jeg skal lige ind og se hvor dyrt det er. Ellers skal jeg hjem og spise med nogle veninder i aften, og så tror jeg vi rammer V58 til Okay Funky & Fufu Afreaq (hør det her )senere på aftenen.
Rigtig god weekend til jer alle <3
Kys 
Nadia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar