Translate

mandag den 17. marts 2014

genbrugsguld 2.0


WON HUNDRED + CHEETAH LEGGINS



Godaften søde læsere <3


Det har været en hektisk dag - sådan da. Jeg har været helt ude i Risskov for at få taget en masse blodprøver og en EKG, efterfulgt af et besøg hos min søde kusine Bea.
Da jeg var færdig med alle prøverne, havde jeg en halv time inden min bus kørte, så jeg ville lige hurtigt gå i Gallo Genbrugen ude ved psykiatrisk hospital hvor jeg var, og hvor var det godt jeg gjorde det! De havde nemlig lige fået en masse nye ting, og genbrugsdamen var vildt sød til at tage alle de pæne ting fra til mig. Jeg købte i alt fire stykker tøj, nemlig en fantastisk pastellilla Won Hundred, hi-low skjorte, et par gepard-printede leggins, en stribet, guld og hvid kjole (billeder i morgen) og en almindelig, fin hvid langærmet basistop (som vil passe perfekt til et par printede baggy pants!). Alt sammen for 70,-! Jeg kan virkelig anbefale den genbrugsbutik til alle der bor i Aarhus området, hvis man gider køre efter det, de har altid vildt meget godt!


Her er billeder af Won Hundred skjorten. Jeg elsker hvor afslappet ens look blir i den, samtidig med at man kan style den med en fin cardigan eller en sort jakke, alt efter hvilken stil man går efter. På billedet ser den lidt hvid ud, men den er altså sart lyselilla. 
Jeg ved ikke hvad str. den er, men jeg tror den er meget lille for jeg kan ikke knappe den øverste knap, og jeg har altså ikke en tyk hals! Det er fedt at den har flavermuseærmer uden skuldersyning, for jeg kan normalt ikke bære drop-shoulder-syninger, da det får mine skuldre til at se meget smallere ud end de er, så jeg går normalt udenom tøj der har netop dette. 


De gepardprintede leggins passer perfekt til min forårsgarderobe, så de var virkelig et fund. De er godt brugte og lidt store til mig, men det går lige, jeg skal bare lige huske at have lidt længere toppe på til (hvilket jeg tydeligvis glemte på billedet, ups!) De er ikke helt hvide, men sart lyserøde med sort print (sikkert en fejl i vask, men hey!) hvilket gør at de passer perfekt med alt der er pastelfarvet!

Jeg tager billeder af de andre ting i morgen, så glæd dig :)

Kys Nadia <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar