Translate

mandag den 10. marts 2014

dagens outfit

Hej søde læsere <3

Sikken dejlig dag! Solen skinner helt vildt i Aarhus, det er bare så dejligt! I aften skal jeg til infomøde på pædagogseminariet JYDSK i Risskov, og i den anledning ville jeg gerne se lidt fin ud.


Derfor har jeg taget noget af mit lækre nye tøj på. Jeg har taget mine fine sorte Margit Brandt bukser på, som har nogle rigtig fine syninger der gør at de sidder som malet på. Jeg elsker dem! Og min nye støvede rosa, prikkede Mansted trøje på. Den er så fin og forårsagtig, og farven passer simpelthen så fint til min hudfarve. Generelt elsker jeg pasteller på bleg hud, men den kommer også til at passe godt til en mere solbrændt hud, til de kolde sommeraftener.


Til vil jeg tage min nye cremefarvede sommerjakke på fra Freequent. Jeg synes selv at den er vildt fed, da den minder om den blå termojakke alle gik med for et år siden, bare i en meget mere feminin udgave. Jeg elsker pilotjakker og nu fik jeg endelig købt en! Den er også fed med ærmerne smøget op.
Jeg har allerede fået nogle lysere farver ind i min garderobe, jeg er så stolt af mig selv ;)

Min makeup er også blevet meget fin. Jeg har lavet en lidt blødere udgave af min sædvanlige cateye, ved at bruge en mørkelilla/blomme øjenskygge til at tegne øjnene op med. Jeg har lysnet mine øjenkroge med en rosaguld øjenskygge med masser af perlemor, for at bløde den lidt hårde cateye op, og det fungerer rigtig godt.


Jeg er så klar! ;)
Hvad synes du om looket?

Kys Nadia <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar