Translate

fredag den 21. marts 2014

yndlingsansigtsmasker

God fredag aften søde læsere <3 

Sikken lækker fredag jeg har haft! Lasse og jeg har lige været ude og spise running sushi på Oishii Sushi, det kan virkelig anbefales, det var virkelig lækkert. Før det var vi ude og kigge på sko til mig, for jeg mangler virkelig nye forårssko (jeg har gået alle mine andre sneakers i smadder!), og vi fandt nogle <3 Jeg skriver om dem i morgen ;) 
Nu står den bare på afslapning, og når jeg virkelig skal slappe af, så elsker jeg at lægge en ansigtsmaske og jeg har fundet de perfekte ansigtsmasker! 



De er af mærket Montagne Jeunesse, og de kan købes stort set alle steder. Jeg har virkelig sensitiv hud som ikke kan tåle noget som helst, men jeg har nu prøvet omkring ti forskellige af disse masker og jeg kan tåle dem allesammen! De er bare så lækre. 


De fås til alle hudtyper, og jeg mener alle hudtyper, hvad end du har fedtet, normal, kombineret eller tør hud. Og det bedste af det hele er at jeg har fundet ud af at man i Bilka kan købe dem på tube nu! Før kunne man kun købe dem i "breve" til engangsbrug, men nu kan man købe dem i tuber hvor der er til 10-15 gange, for kun 60,-! Det er virkelig billigt i forhold til kvaliteten! 

Lige nu har jeg en peel-off maske med aloe vera og agurk og en skin-food maske med jordbær og flødeskum (skriver de i hvert fald) og begge er super gode. Peel-off masken er vildt effektiv, man kan virkelig se skidtet sidde fast på masken når man piller den af, det er vildt ulækkert haha! Skin-food masken efterlader ens hud vidunderligt blød og frisk og velduftende af jordbær :) 

Så hvad venter du på? Gå ud og køb noget selvforkælelse med det samme, du vil ikke fortryde det <3 

Kys 
Nadia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar